HOOPVOL

Vandag is ek hoopvol, hoopvol dat ek vandag met lewenslus kan aanpak.  Dat ek sal lag en die dag sal geniet.  Gister was ek soooo nie lus om by vriende om te gaan nie maar manlief het my eventually oorreed.  Ek het gese ek sal gaan maar ons bly net 20 minute.  Op die ou einde het ek myself geniet en ons was seker n uur daar.  So dalk kan ek vandag myself oorreed om die beste van vandag te maak.  Dis vrydag, dis naweek, dis tyd om te smile en wave.  Dalk gun ek my huismense om die naweek nie so sad en ongelukkig te wees nie.  Sien, ek weet ek maak dit moeilik vir hulle ook as ek nerens heen wil gaan nie, en daardie wete hits my self-hatred aan, jy weet, daai bose kringloop.  Vandag het ek my voorgeneem om te probeer.  Hard te probeer.

Ek is seker maar n idioot, maar ek wil altyd alleen gelos word, maar dan voel ek so alleen op hierdie planeet, dis eintlik simpel as mens so na dit sit en luiser.Een positiewe ding wat my wel maak smile is die reen wat ons so nodig gehad het, het gekom en my gras en plante floreer nou.  Dis vir my so wonderlik om elke dag te sien hoe die gras groei en groener word.

 

A FEW HOURS LATER …  …  …

Ja en toe is al daai goeie intensies in die drein af.  Het alweer als opgefok.  Plein afrikaans.  Daai (lus vir niks) gevoel het alweer toe nou sy kop uitgesteek.  So much for making it a good one.  Ja nee kyk.  Ek gee maar moed op…

To be continued … … … …

 

 

Leave a comment